ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест     |     Вход
Аптека онлайн


Форум

 
Начало Въпроси/Отговори Регистрация Влез Разширено търсене
Чест симптом на биполярното афективно разстройство
Сензор позволява пътят му в организма да се проследява
Срещу проблеми с теглото, холестерола и кръвното налягане
Пикочният мехур служи за акустичен прозорец за оглед на органи...

Акне

Херпес, псориазис, Розацея, витилиго, Себорея (пърхот)

Модератори: админ, консултанти

viksyn
Мнения: 9
Регистриран на: 09 фев 2015 09:14

Акне

Мнение от viksyn » 08 ное 2017 13:43

Здравейте. На 26 г. съм, имам хормонални проблеми, които се опитваме с гинеколожката ми да оправим, специално андростендиона ми често е над нормата.
По нейна препоръка в студените месеци пия Витамин Д всеки ден. В момента отново съм с акне, най-вече на лицето (брадата), деколте и гърба.
Въпросът ми е мога ли освен Витамин Д като ежедневен прием да добавя и Витамин А, Е и омега 3? Да не стане предозиране.
Също така приемам съвети за допълнително лечение докато оправим проблемът с хормоните - мазила, добавки, чудесии.

д-р Ал. Игнатова
Мнения: 123
Регистриран на: 25 юли 2017 10:39

Re: Акне

Мнение от д-р Ал. Игнатова » 10 ное 2017 17:36

Здравейте!
Ако ги приемате в нормалните препоръчителни дневни дози не би трябвало да има проблем. За състоянието ще помогне балансираното хранене, но предполагам, че това вече е обсъдено.
Съществуват лосиони с антибиотик, изписвани от лекар, които да овладеят влошаването на акнето.
Поздрави!

Отговори

Върни се в “Акне, Екземи, кожни проблеми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта

cron